Pagina de start a forumului Forum Turism - TripInfo.ro Forum Turism - TripInfo.ro
Forum de discutii despre turism intern si extern. Comunitatea utilizatorilor romani de servicii turistice.

FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
 Cele mai noi subiecte pe Tripinfo.ro 

Lista agentii de turism din Romania. Lista siteuri cu harta Romaniei.
Portal cu oferte inchirieri masini in Romania.

Tari exotice

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum Turism - TripInfo.ro -> Cereri de oferta turism extern
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radubv

Data înscrierii: 28/Sep/2009

MesajTrimis: Lun Sep 28, 2009 11:54 am    Titlul subiectului: Tari exotice Răspunde cu citat (quote)

Nu am vazut asemenea subiect in forum. Oare nu sunt amatori de vacante de vis in Bali, de exemplu? Bineinteles ca biletul de avion nu e chiar ieftin, dar cazarea si mancarea sunt ieftine aici si insula e superba, nu degeaba a fost votata (nu imi aduc aminte pe ce forum) drept cea mai pitoreasca insula din lume. Sunt momente de neuitat : surfing la "Dreamland beach" , sau cina (fructe de mare/peste proaspat) pe malul oceanului la apusul soarelui, ca sa nu mai vorbim de viata de noapte ...
Acestea merita traite, si va recomand din plin: vizitati Bali!
Pentru informatii suplimentare ma puteti oricand contacta pe forum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj
Imperator
Turist

Data înscrierii: 29/Noi/2009

MesajTrimis: Lun Noi 30, 2009 11:04 pm    Titlul subiectului: Re: Tari exotice Răspunde cu citat (quote)

radubv a scris: