| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
radubv
Data înscrierii: 28/Sep/2009 Mesaje: 2
|
Trimis: Lun Sep 28, 2009 11:54 am Titlul subiectului: Tari exotice |
|
|
|
Nu am vazut asemenea subiect in forum. Oare nu sunt amatori de vacante de vis in Bali, de exemplu? Bineinteles ca biletul de avion nu e chiar ieftin, dar cazarea si mancarea sunt ieftine aici si insula e superba, nu degeaba a fost votata (nu imi aduc aminte pe ce forum) drept cea mai pitoreasca insula din lume. Sunt momente de neuitat : surfing la "Dreamland beach" , sau cina (fructe de mare/peste proaspat) pe malul oceanului la apusul soarelui, ca sa nu mai vorbim de viata de noapte ...
Acestea merita traite, si va recomand din plin: vizitati Bali!
Pentru informatii suplimentare ma puteti oricand contacta pe forum. |
|
|
| Sus |
|
 |
|
|
 |
Imperator Turist
Data înscrierii: 29/Noi/2009 Mesaje: 22
|
Trimis: Lun Noi 30, 2009 11:04 pm Titlul subiectului: Re: Tari exotice |
|
|
|
| radubv a scris: | Nu am vazut asemenea subiect in forum. Oare nu sunt amatori de vacante de vis in Bali, de exemplu? Bineinteles ca biletul de avion nu e chiar ieftin, dar cazarea si mancarea sunt ieftine aici si insula e superba, nu degeaba a fost votata (nu imi aduc aminte pe ce forum) drept cea mai pitoreasca insula din lume. Sunt momente de neuitat : surfing la "Dreamland beach" , sau cina (fructe de mare/peste proaspat) pe malul oceanului la apusul soarelui, ca sa nu mai vorbim de viata de noapte ...
Acestea merita traite, si va recomand din plin: vizitati Bali!
Pentru informatii suplimentare ma puteti oricand contacta pe forum. |
Am fost de 2 ori in Bali, ultima oara asta-vara. Confirm, este locul cel mai apropiat de paradis pe care l-am vizitat  _________________ http://imperatortravel.blogspot.com/ |
|
|
| Sus |
|
 |
radubv
Data înscrierii: 28/Sep/2009 Mesaje: 2
|
Trimis: Mar Dec 01, 2009 8:12 am Titlul subiectului: |
|
|
|
Pe cand un revelion in Bali? |
|
|
| Sus |
|
 |
Imperator Turist