| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
cristianbluestar Turist expert
Data înscrierii: 07/Iun/2007 Mesaje: 76
|
Trimis: Joi Iun 21, 2007 8:51 pm Titlul subiectului: Maroc |
|
|
|
Ce parere aveti de Maroc, destinatie de vacanta? Mi se pare o alegere exotica  |
|
|
| Sus |
|
 |
|
|
 |
derek Turist expert
Data înscrierii: 19/Iun/2007 Mesaje: 111
|
Trimis: Vin Iun 22, 2007 1:55 pm Titlul subiectului: Re: Maroc |
|
|
|
| cristianbluestar a scris: | Ce parere aveti de Maroc, destinatie de vacanta? Mi se pare o alegere exotica  |
Da , si mie mi se pare Marocul destul de frumos , desi nu prea sunt amator al zonei aleia. |
|
|
| Sus |
|
 |
darkstar_tfd VIP
Data înscrierii: 14/Iun/2007 Mesaje: 328 Locație: http://www.vjonline.eu
|
Trimis: Vin Iun 22, 2007 2:10 pm Titlul subiectului: |
|
|
|
|
|
| Sus |
|
 |
Iuli_denisa Turist expert
Data înscrierii: 07/Iun/2007 Mesaje: 94
|
Trimis: Lun Iun 25, 2007 7:49 am Titlul subiectului: |
|
|
|
Fite...fite si iarasi fite. Ce ai putea vedea acolo si nu poti sa vezi mai aproape de Romania? Daca tii mortis, gasesti " locatii exotice " si in Europa, nu trebuie sa mergi pana in Maroc.
Si daca esti chiar asa fan al marocanilor,du te in Franta, pe la perifieriile Parisului si o sa i vezi " fara numar" ( vorba unui manelist ) |
|
|
| Sus |
|
 |
DaNN VIP
Data înscrierii: 19/Iun/2007 Mesaje: 282
|
Trimis: Lun Iun 25, 2007 3:47 pm Titlul subiectului: |
|
|
|
| darkstar_tfd a scris: | Nu stiu ce sa zic , e interesanta zona. Preturile se duc undeva catre 1000 euro pentru un sejur. Cat despre alte detalii nu prea cunosc , dar poti folosii mereu batranul google.
|
clar...personal o sa-mi indrept atentia catre alt sejur  _________________ Nicaieri nu-i mai bine ca acasa. |
|
|
| Sus |
|
 |
Sundin Turist
Data înscrierii: 10/Iun/2007 Mesaje: 21
|
Trimis: Mie Iul 18, 2007 10:56 pm Titlul subiectului: |
|
|
|
Tot ce stiu despre Maroc tine de mancare